en tråkig blogg

Vad min blogg känns tråkig just nu.
Har typ ingenting att skriva känns det som. 

Idag har iaf Ida varit över på lunch och fika. Vi spenderar konstigt nog mer tid i telefonen än att ses. Även om vi ses en hel del så blir det ännu mer timmar i telefonen men idag kom hon iaf över och visst är det roligare att ses än att prata i telefon. Även om vi är grymma på att spendera ett par timmar i sträck i luren. 

Snart ska jag ta mig till affären, måste hämta ut ett paket på posten. Lilla Lucas ska snart döpas och hans dop present är här. Gällande dop så valde vi att inte döpa Selma efter mycket om och men. Var mest jag som ville till en början men sen valde vi att inte döpa henne som sagt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback