ett inlägg

Hej bloggen! 

Idag har vi varit ute på en lång promenad med Ida och Lucas. Solen skiner äntligen och himlen är blå, det tackar vi för. Blir lättare att ta sig ut då! 

Just nu sitter vi i bilen påväg till Anna och co. Alva fyller 7 år så det blir en födelsedagsfika :-) 




I brist på bilder så bytte jag plats på två tavlor hemma. Denna är finare än den som hängde vid bordet innan, så denna fick komma upp till övervåningen så den syns bättre. 

Texten syns inte men det står, Selma Linnea Appelgren. Finaste namnen och hon var en liten plutt på 3266 gram och var 51 cm lång. Är nyfiken på vad vågen visar nu men vi ska inte till BVC förns vid hennes fem månades spruta så det är ett tag kvar. 
På tal om ingenting så vill jag också bli en Appelgren en vacker dag. Jag kan ju inte heta Carlsson helt själv. Men som Chrille säger och har rätt i. Att jag inte har velat gifta mig innan, men nu vill jag det och vi har "precis" köpt radhus och fått barn och ekonomin är inte som den var innan. Såklart jag vill gifta mig nu lixom, jag får vänta lite. Det är ju som när man har pengar och ska gå på stan för att shoppa. Då hittar man ingenting. Sen när man inte har ett korv öre på kontot att shoppa för, då vill man ha allt. 
Detta inlägg har visst svävat iväg men det kan bli så när man sitter uttråkad bak i bilen ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback