för mycket av det goda

Vi ligger redan nerbäddade i sängen och slö tittar lite på tv. Känner att det kommer bli en tidig kväll idag. 

Idag gjorde jag en varsin räkmacka till oss och så avslutade vi med tårta. Känner mig som en tårta nu. Blä! Men gott för stunden var det allt. Räkmacka och årets första glas rosé till. En fin kombo. 
Jusde, idag skalade jag mina första räkor, haha. Jag har aldrig tyckt om räkor och skaldjur innan men idag tycker jag åtminstone om räkor och det är jag glad för. Hur som helst så lyckades jag skala hela påsen, det var väl sådär. Av med huvud, pilla rom, bajsrand samtidigt som jag hade en galen katt som ville atackera mig och räkorna. Gott blev det och fördelsedagsbarnet var nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback