nya grannar

Idag välkomnar vi Malin och Chris till Gnesta. Vi var över idag för andra gången och tittade och så hälsade vi på min morbror som är målare och var där och jobbade. 
Vi han även med en promenad tillsammans med Ida, den var väl sådär. Vi höll på att blåsa bort men skönt med lite motion. Jag fortsatte när jag kom hem, ett pass hemma i vardagsrummet. Mitt första pass denna vecka, två kvar. 
Ikväll har jag även beställt hem lite bilder, jag såg att jag fått ett mejl med en rabattkod så behövde bara betala för frakten. Passade på att beställa hem lite bilder till Selmas bok "mina första år" och så blev det även en förstoring på henne som ska upp i hallen. 
Just nu är jag sötsugen, funderar på att åka till affären och köpa skummgodis, räddningen när man blir sötsugen som viktväktare. Skummgodis alltså, inte alls mycket points. 

En av mina favorit bilder på Selma till hennes bok. Chrille fick välja bild på den kommande tavlan i hallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback