"dumma spruta"

Lilla hjärtat. Det gör så ont att se henne så ledsen, för det är precis vad hon varit/ är idag. 
Själva sprutorna var väl inge vidare, men det gick snabbt över efter jag tröstat. Vi gick sen en promenad och hon sov gott i vagnen, lika så en stund efter vi kommit hem. När hon vaknade efter en stund så var det mindre roligt. Hon har skrikit otröstligt till och från. Nöjd en liten stund, sen gallskrek hon igen, så pass att hon chippar efter andan. Hon är inte sig själv och jag märker att hon har ont och det gör så ont i mammahjärtat. Efter ett tag så bestämde jag mig att ta en sväng med vagnen, upp och ner på gatorna. Hon somnade på en gång och gör det än. Hoppas hon mår bättre när hon vaknat, annars ska vi testa att ge henne en alvedon. 


Nästa besök på BVC är inte förns om två månader, då är det dags för nästa spruta. Fruktar redan inför fem månaders sprutan. 
För övrigt så väger Selma numera 5,53kg och är 62cm lång. En lång tjej med andra ord. 

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

❤️❤️❤️❤️

2016-01-07 @ 22:54:16
Postat av: Linn

❤️

2016-01-09 @ 16:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback