hemmaträning

Nu tog jag tummen ur och körde mitt första träningspass på väldigt länge. Dock hemmaträning men med lite diciplin så går även det. Mamma är instruktör och la upp ett program till mig. 30 min tabata sen lite core övningar samt hantlar i 30 min. 
Tanken är att jag ska köra detta minst tre gånger i veckan och kombinera med promenader. Hittills har jag nästan tappat 25kg sen efter förlossningen. Gickner 10kg med hjälp av Viktväktarna men har även gått upp ett kilo av dom då jag fukstat senare veckan, men nu har jag motivationen igen så ska köra på så jag inte går upp mer. 
Det är härligt att kunna börja använda sina kläder och hitta tillbaka till sig själv igen, mitt mål är att gå ner 10 kg till, till sommaren. Men är nöjd om jag går ner iaf fem till, så vi får se hur det går. 
Det var hur som helst skönt att få svettas lite igen och jag tror det kommer kännas i kroppen imorgon. 



Kommentarer
Postat av: Mamma eesterberg

Heja Linn du är jätteduktig !😘

2016-01-24 @ 22:00:07
Postat av: Linn

Tack vad glad jag blir 👌🏻😀👏🏻

2016-01-25 @ 18:24:19
Postat av: Mikaela

25 kg? 😳 Tyckte du hade sån liten fin gravidmage så jag förstår inte alls vart dom kilona satt 😳😊

2016-01-25 @ 21:28:11
Postat av: Linn

La på mig massa vätska mot slutet så det spurtade iväg med en massa härliga extra kilon 🙊

2016-01-26 @ 09:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback