Nyköping

Vilken härlig dag vi haft. 
Vi gjorde oss ordning imorse och åkte sen till Nyköping. Strosade runt i affärer och shoppade lite nya kläder till Selma i storlek 68. 
Köpte med oss en varsin kaffe (chai latte i mitt fall, för jag lär mig aldrig dricka kaffe) sen tog vi en promenad runt hela staden kändes det som. 
Vi avslutade med att handla lite till kvällens middag. När vi var hemma igen så gick jag igenom Selmas garderob. Har rensat ut storlek 50, sorligt (hennes första kläder) men inte en dag försent. Hon blir ju fyra månader på måndag och vi har faktiskt kunnat använda de rätt länge, nu varvar vi mellan 56/62 men längtar tills storlek 68 passar, för i den storleken har hon så mycket fint. Men sliter på det vi har i de minsta storlekarna så hon hinner använda allt mer än ett par gånger innan vi rensar ut även dom. 

Nu är middagen klar! 



Selma äter själv och Chrille han blir smyg fotad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback