sittdel

När vi köpte vår barnvagn så var jag så inne på liggdelen att jag helt struntade i hur sittdelen var. Det var ju så långt bort just då att jag bara fokuserade på liggdelen. Nu hämtade jag upp sittdelen och bokstavligen talat dammade av den, den har legat längst in i min klädkammare och samlat damm i månader. 
Inte förns nu har jag pillat med den och kollat lite funktioner mm. Det är ju ändå dags att byta i vår (antar jag) Selma är nu 3,5 månad och antar att man byter när barnet är ungefär ett halvår och kan sitta upp men det är säkert olika från barn till barn. Än så länge är det ju inte aktuellt men var mest sugen på att testa. 
Till våren ska vagnen också få sig ett sittdyna, tror jag matchar den med skötväskan och tar den i zebra mönster från ed. Men jag hinner nog ändra mig. 




Vagnen är väldigt smutsig nertill men ingen större idé att göra rent den nu med tanke på vilket väder vi har. 
Den får sig en uppdatering och uppfräschning till våren helt enkelt. Vem hade kunnat ana att det skulle vara kul med vagnar och vagntillbehör? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback