slappa

En maskin tvätt är på och Semlan sover än. Ja, det ska stå Semlan. Vi kallar henne för det här hemma. Kärt barn har många namn. Semlan, Selmis, Selmien eller bara S (som jag och Ida säger) det är tydligen inget man bara skriver utan man kallar tydligen sina barn för bokstäver nu mera, hehe. 

Hon somnade på mig och det är ju bland det mysigaste som finns. Hon var lite gnällig och jag testade med en flaska men den gick inte ner, lindade om henne i en filt och la henne tätt intill mig så somnade hon gott. Efter ett tag la jag ifrån mig henne för att få något gjort här hemma. 
När hon vaknat så ska vi ta en liten sväng med vagnen och gå förbi Ica och handla lite. Det är nog allt den här dagen har att erbjuda och vi tänker glida omkring i myskläder och hennes pyjamas får sitta på hela dagen. 



Den här morsan behöver visst ta bort sitt avskavda nagellack sen nyår ser jag, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback