suprice

Mamma ringde mig idag och vi pratade på som vanligt. Hon avslutade samtalet med att säga att hon hade en överraskning till mig som hon dock avslöjade två sekunder senare. 
Om ungefär två veckor så har hon bokat in mig hos frissan och jag ska få slinga och klippa mig, under tiden ska hon passa Selma och vi ska avsluta med en bit mat på stan. Vilken överraskning! Blev verkligen så glad. Nu var det ungefär fem/sex månader sen jag satt i frisörstolen och det känns på topparna om inte annat. Har trivts jätte bra i min (ombre) hårfärg, men ett par månader senare så har såklart håret växt likaså utväxten så nu ska det bli kul att få ljusa upp skallen igen. 

Från det ena till det andra så har Selma precis fått sista flaskan och hon sover nu gott bredvid mig i vaggan. 
Blir en tidig kväll hos oss idag, ska försöka lägga ifrån mig telefonen och sova jag med. Annars blir det lätt att jag fastar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback