förmiddagen

Imorse följde jag och Selma med Chrille till Södertälje då han skulle till jobbet. Jag hade ett ärende och orkade inte åka kommunalt. Så vår dötid på morgonen spenderade vi på mammas jobb. Där satt Selma modell för deras varseljackor för barn, dock var jackan några storlekar för stor.
Vi tog även en sväng på stan innan vi hämtade Chrille på hans jobb vid 13.
Hittade absolut ingenting, inte för att jag skulle shoppa men ändå. Utbudet på både barn och damkläder är sådär just nu tycker jag.
Vi tog även en promenad runt stan. Tänk att jag bott där, större delen av mitt liv. Tänk att vi bara bott i Gnesta i ett år men de känns som mycket längre än så. Jag längtar inte tillbaka till Södertälje en sekund, även om jag trivdes när jag bodde där. Men jag får de ändå bekräftat för varje gång jag är där, att jag inte längtar tillbaka. Inte till något.

Min söta lilla modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback