påbörjat packningen

Idag har vi fått lite gjort.
Plockat ner resväskorna från vinden, tvättat kläder och jag har börjat se efter packningen. Imorgon ska ännu en maskin tvättas. Sen lägger jag gärna ner allt och packar de som går. Hellre en dag för tidigt än för sent så jag inte missar kläder jag vill ha med som ligger i tvättkorgen.
Även alla golv har blivit moppade så lite nytta har vi gjort innan vi slog oss ner hos grannarna :-)

När man går lite djupare in i garderoben och ser efter sina väskor och hittar en helt oanvänd väska, så blir man glad. Den får komma till användning för första gången i Grekland. Den inhandlades även där förra året, på en marknad i Rhodos när jag var där med mamma. Sen fick jag barn och partyväskan byttes ut mot skötväskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback