dagen som gått

Hallå där! 

Ännu en mammaledig-dag har passerat, haha. Livet är bra härligt just nu och jag njuter för fullt. 

Efter frukost tog jag, Ida och Malin en promenad till affären. Där hittade jag ett citonträd samt en chiliplanta till ett riktigt pang-pris. Chrille blev nog gladast, han älskar att odla och plantera allt som går att äta. Här hemma odlas de allt från potatis till persilja i landet. 

Förmiddagen spenderades sen hos Maria, vi hade med oss en massa jorggubbar som vi fikade på. 

Senare idag kom Malin, Ida och killarna över på middag. Vi delade sen upp oss, vi tjejer satt kvar ute på altanen, fikade och snackade skit. Killarna satt bänkade framför fotbollen med en öl. 

Nu ska jag ta en dusch och sen är de dags att sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback