dagen

Ännu en härlig sommardag har passerat och jag har utnyttjat den till max. 
Jag och Selma startade dagen med att hon fick ta ett bad i poolen. När det var dags att sovamiddag så passade jag på att ligga ute i solen. Malin kom förbi strax där på och hon hade med sig frukt, glass och smörgås till lunch. 
Vi kunde sitta ute och sola hela dagen, Selma varvade med att sova i skuggan eller sitta i poolen och plaska. 
När vi var lagom mätta på solen tog vi en promenad och vidare hem till henne. Där bjöds de på tacopaj till middag tillsammans med Chris. 
Efter maten mötte vi upp Ida och vi handlade med oss fika sen gick vi tillbaka till oss. När Selma hade somnat så satt vi ute på altan, med tända ljus och hade en super mysig tjejkväll och pratade om allt. Dom åkte hem för en halvtimma sen och jag ligger nu i sängen, nyduschad och kliar på alla nya myggbett. Men de hör väl till. 
Den här duschen har jag väntat på hela dagen. Nyduschad och en renbäddad säng med sommartäcken på, tror jag kommer sova gott inatt, fast än Chrille jobbar natt. Selma sover gott bredvid mig. Ända gången hon inte ligger i vaggan är när han jobbar natt. Tomt i en stor säng och mysigt att ha henne så nära. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback