trött tjej

Godkväll. 

Resten av ligan sover (som vanligt) och jag ligger vaken (som vanligt). 
Idag var jag hemma vid 20 efter frisörbesöket, hade inte ätit något sen frukost och var jätte hungrig. Möts av ett bord uppdukat med nygräddade pannkakor, grädde, sylt och färska bär. Vilken lycka. Jag hade sagt till Chrille att jag var så sugen på just pannkakor här om dagen, då blir man glad. 
Håret blev föresten fint, nu är de ljust och fräsch. 
Resten av kvällen har vi (läs jag) tittat på film. Fastade framför en riktig tjejfilm som gick på tv ikväll, Chrille var mindre intresserad. Han gick och la sig och tog Selma med sig. Hon låg mest och drog honom i håret och var inte sådär jätte sugen på att sova så jag hämtade upp henne. Ner med henne i gå-stolen och efter si sådär fem minuter så blev hon mindre aktiv och somnade helt enkelt. Rakt upp och ner, utan flaska eller napp. Då är hon trött. Huvudet åkte åt alla håll och kanter. Ner i tutan och på alla knappar så de både plingade och blinkade men hon sov som en stock. Skrattade lite för mig själv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback