kvällsfika

Malin kom över ikväll och hade med sig fika, medan våra killar var och hejade fram ssk till allsvenskan. Jag såg fram emot att få se sista avsnittet av Parneviks men sätter mig framför tvn 21.00 dvs en timma efter de slutar. Tog helt fel på tiden, tur att det går att se på paddan. 


Idag tog vi bort babysittern på stokke stolen. Ersatte den med en bygel som jag hittade begagnad för ett tag sen, idag sprayade jag bygeln vit. Eftersom vi har den äldre modellen så funkar inte den nya insatsen som finns i butik och remmen klickade jag hem på Tradera och kom med posten idag. Så nu har vi äntligen en komplett barstol. 
Hon invigde den idag, vi fick bulla upp med lite filtar och sen så kunde hon sitta med oss under dagens middag. 


Kommentarer
Postat av: Mys

Mys pys :)

2016-03-29 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback