på't igen

Då kör vi igen. Dags att bli en vikt väktare igen. För en månad sen så slutade jag att räkna mina points. Jag kände mig så sjukt omotiverad. Samtidigt så tyckte jag att det var ok att bli lite slappare då jag faktiskt gått ner en hel del i vikt. Men från slapp till ur spårad som jag tillslut blev så är det dags att bli duktig igen innan jag går upp det jag lyckats gå ner. 
Avslutade min sista svull- dag tillsammans med Emma med både ostbågar, godis och en pizza. Lite lamgom sådär ;-) 
Men man måste känna själv att man vill gå in hel hjärtat för annars blir det bara pannkaka av allt. Nu är jag laddad och vill gå ner mina sista kilon innan sommaren är här. 

Dagens frukost blev omelett och finnchrisp. Nu blir det en lång promenad tillsammans med Malin. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback