sig själv igen


Idag har vi haft en betydligt gladare tjej här hemma :-) 

Just här och nu sitter jag i soffan och tjatar på Chrille att åka till affären. Dom har öppet i ungefär en timma till och jag är så sjukt choklad sugen. Framförallt på choklad glass. Han vägrar att åka och jag är för lat för att göra det, samtidigt som jag inte borde göra de. 
Vill lixom bara trycka på en knapp och få allt serverat. 
Jaja, kanske får bli lite chokad imorgon istället. 
På tal om imorgon så ska jag med Malin till Skärholmen och i måndags var jag med Emma på mall of Scandinavia. Man märker vem som är morsa, jag vill lixom direkt springa till barnavdelningen och struntar iprincip i allt annat. Haha! Men kul att få komma iväg och glo i lite butiker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback