kläd ångest

Hallå där! 

Idag har vi varit på promenad med Ida och Lucas, tagit en fika hemma hos dom innan vi gick hem och väckte pappan som jobbat natt. 

Sen dess har jag bokstavligen testat hela min garderob. Hämtat sommarskor från vinden och tagit på och av mig kläder i drygt två timmar. Suck. 
I morgon ska jag på fest. Sofia och Sarah ska ha 50 års fest (25+25). Festen håller till i en lokal i Stockholm och innan dess ska jag ta tåget upp för att göra mig ordning och ta ett glas med Elin innan vi tillsammans ger oss av till middagen/ festen. Ska bli jätte kul, men jag har fortfarande ingenting att ha på mig. Inget nytt har jag heller köpt mig, tänkte att jag har ju så mycket kläder. Att det är dags att damma av någon gammal partytopp, men nu i efterhand känns allt bara blä. Men lägger de på hyllan tills i morgon. Alltid lättare att bestämma sig när man fixat hår och smink. 

Utom detta så har vi såklart ätit middag, idag blev de grillat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback