mysig dag


Mysig dag i solen med min tjej. Vi premiär använde Uv- tältet på balkongen. Där i hade vi picknick med majskrokar, hon tittade på babblarna och tog sig en vila. Då satt jag bredvid och njöt av solen i shorts och bikiniöverdel. 
Efter en förmiddag i värmen så var det skönt att få spola av sig i duschen tyckte S. Satte henne i bumbo stolen och duschade henne, mycket smidigare än att bada i balja. Sen tyckte hon de var kul att leka med dusch strålen.
Vi har även gungat på baksidan, nu kom Chrille hem och han får ta över en stund. Jag är helt slut, har varit vaken sen fem i morse iprincip. S vaknade då och fick en flaska, jag tyckte något saknades i sängen och kom då på att jag glömde ta in Torsen under natten så han kom bara jag ropade på honom. Lerig som en liten gris var han om sina tassar, så fick tvätta av honom och sen hade jag svårt att somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback