gick sådär

Nu är vi hemma från en promenad till Ica och tillbaka. Att välja pulkan idag, var inte mitt smartaste drag. När jag kikar ut genom fönstret så ser de ut att vara massa snö. Men påväg ner mot centrum så har asfalten kommit fram och barnet somnar. Huvudet skumpar fram och tillbaka, så jag får ta upp Selma som inte sov så bra sittandes i pulkan. Tungt blev de och en kille med ryggskott så slutade de med att vi köpte en stor pulka där hon kunde ligga och sova på vägen hem. Den kommer nog till användning i framtiden ändå. Vi visste dock inte vad vi skulle göra av allt på Ica så medan jag handlade så hade Chrille lagt Selma på rullbandet, hon sov dock lika gott där. Nästa gång blir de garanterat vagnen. Haha.


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Haha! Skönt att hon kan sova lite vart som helst! 😂

Svar: Hör inte till vanligheterna men idag var hon visst trött 😂👍🏻😴
Linn

2016-11-10 @ 16:44:50
Postat av: Christin

Men åh haha lilla Selma, typiskt pappor att komma på en sådan idé 😂

2016-11-10 @ 19:22:42
Postat av: Linn

Haha ... ja där hade ju aldrig jag lagt henne 😂👆🏻

2016-11-10 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback