julstjärna

Idag har vi varit i Nyköping tillsammans med Malin. Vi åt lunch och så kikade vi runt lite på stan.
Hem kom vi Bla med en ny julstjärna. Jag har tittat på denna innan men idag fick den följa med oss hem. Provhängde precis upp den och jag vill helst inte ta ner den. Den ska sitta i vardagsrums fönstret. Jag vill inte ta bort lamorna som står på fönsterbrädan här redan, gillar dom för mycket. Innan så har alltså tidigare lampor tagits bort och en stor julstjärna i papp kommit upp. De hade dock blivit för mycket med en stort pappstjärna och lampor så den här enkla, tunna i svart smide blev jätte bra över. Känns fortfarande luftigt.
Tror dock inte Chrille kommer tillåta att den får hänga redan nu, så den får väl åka ner i sin kartong och vänta på första advent antar jag.
Dock tänkte jag sätta upp vår ljusslinga på framsidan nu. Fint att de lyser upp lite nu i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback