pappa

Idag mötte vi upp Maria och Molly för en promenad. De var kanske inte de bästa promenad vädret då regnet öste ner på hemvägen men de var skönt att få komma ut ändå. Vi stannade på affären och handlade hem lite mat, hemma har de hängts en maskin tvätt och vi har lekt i Selmas rum.
Snart kommer C hem från jobbet. Egentligen skulle han jobbat natt, inatt men då han åkt på ryggskott igen så är han påväg hem redan nu.
Jag ska snart sälla mig och fixa lite middag och ja, mer än så händer inte idag.
Jusde, en annan sak att nämna är att Selma säger pappa. De kom första gången för en vecka sen när jag pratade högt och sa "nu ska jag ringa pappa" och då sa hon sen pappa för första gången. Sen igår så sa hon de igen, en vecka senare och idag sa hon de igen och igen och igen. Men mamma säger hon inte. Jag har tragglat hela dagen. Maaaammmmmmaaa. Kan du säga maaammma? Som svar får jag pappa eller mjaoou. Jaja, de märks vilka som är favoritenerna här hemma. Katten och pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback