vitt ute

Godmorgon!

Klockan är tio och vi har precis kommit upp. Frukosten är på G och efter den tänkte vi prova på att åka pulka.
Selma fick förra julen en pulka av sin mormor men den kom inte direkt till användning då, men de gör den nu.
Ska bli kul att se hur hon reagerar och på all snö som kommit under natten.

Jag undrar föresten hur bra mitt citronträd mår där ute under all snö. Kanske ska man ta in de också, som jag gjorde med mina två olivträd. Kanske, kanske klarar de sig inne över vintern för de klarar sig definitivt inte ute i minusgrader iaf. Haha.


Kommentarer
Postat av: Li

Citronträdet mår nog inte så jättebra i minusgrader, tyvärr! Ett ställe som håller 5-10 grader under vintern är kanon för att förvara citronträd och även olivträd. Om du väljer att ta in citronträdet i varmare miljö vill träder ha mycket solljus. :) hoppas det överlever iaf!

Svar: Tack för tipsen 👍🏻😊
Linn

2016-11-08 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback