Tradera

Idag postade jag två Tradera paket. Kan verkligen tipsa om att sälja saker på Tradera, om man har något som man längre inte använder.
Jag dammade av min 10 år gamla fjällräven jacka. Jag köpte den när jag var 16 år gammal om inte ännu yngre? Länge sen var de iaf. Jag har sparat den i alla dessa år och tänkt att den en vacker dag kommer till användning. Den dagen har dock inte kommit än och jackan blev dessutom för liten så jag la ut en annons.
Blev glatt överaskad när jag fick en massa bud och auktionen var slut. Fick tillbaka hälften av pengarna jag la ut för över tio år sen, bra andrahandsvärde på en gammal jacka. Sålde även en annan sak så då kunde jag beställa hem lite kläder till Selma från H&Ms nyheter, med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback