grått

Godmorgon!

Idag fick vi sovmorgon till 9 här hemma. Dock vaknade jag med en vagel på ögat, så de var ju kanske mindre härligt.
Jag har legat med varma handdukar och te påse på ögat, då jag inte har någon medicin så hoppades jag på att huskurer skulle göra nytta. Vet dock inte om de blev mycket bättre, men nu kan jag iaf öppna ögat. Typiskt när jag ska jobba.
Hur som. Färgen har torkat under natten och jag ställde precis i ordning allt.
Och så här blev de...

Jag valde att bara måla ovansidan av nattduksborden. Nu blev de enhetligt med sängen.

Sen har vi Selmas hushylla som jag målat kanterna grå på. De gjorde jag dock för någon vecka sen, fast blev inte nöjd med färgen. Så igår penslade jag på även den med samma burk. Vilket är exakt samma färg som hennes ramar.

Sen någon dag sen, så byter vi blöjor i tvättstugan. De var skönt att få fålla upp skötbordet och ta bort blöjhinken. Dessutom är de smidigt att ha tillgång till vatten under blöjbyterna.
Dock är byrån lite för tom just nu. Vet inte vad jag ska ha på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback