typiskt

Hej!

Gårdagens jobbpass gick bra och timmarna fort. Så pass att jag erbjöd mig att jobba även idag, om de fanns möjlighet. Fick ett pass mellan 11-17 som jag tyvärr aldrig jobbade. Istället vaknade jag vid 9 imorse med en vagel större än igår och ett öga (om möjligt) rödare än igår. Fick knappt och nätt inte ens upp ögat. Nu, ett par timmar senare, så ser de något bättre ut. Fast ögat är fortfarande lika irriterat och de kliar osv. Så de var ju typiskt att man var tvungen att ringa och sjuka sig. Men de hade varken gått att jobba eller köra bil med de ögat.

Istället har dagen spenderats hemma, för de mesta i sängen. En riktig lat söndag med andra ord. Vi har varit ute på baksidan och grillat korv till lunch, lekt i Selmas rum och nu vilar vi på sängen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback