förhoppningar


Ikväll lugnade Chrille min socker- kaka craving. Har inte kunnat släppa tanken av en nybakad sockerkaka och ett kallt glas mjölk nu på ett par dagar. Inget jag annars skulle ta först i fika-väg men nu var de så gott. 


Utöver de så har de varit en lugn dag. Ida var snäll och kom över imorse och hämtade mitt kiss. Haha. 
Igår hos barnmorskan så benhövdes nytt urinprov tas och de skulle vara på plats imorse. Så även idag slapp jag promena dit, så himla skönt och uppskattat med skjuts och hjälp. 
Just nu så består mitt liv mest av att "överleva dagen" låter kanske hemskt men vill ju så gärna att den här graviditeten ska vara över. Har såna förhoppningar på den här helgen, att de ska dra igång. 
Chrille gick på helg idag, så de skulle ju passa perfekt. Imorgon ska vi även besöka Alexandra och Philles nytillskott Hollie inte ens en vecka gammal så då lär man ju inte bli mer sugen på att träffa Vilma. Hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback