hoppa

Hej på er! 


Idag kliver vi in i V 40 och endast 6 dagar kvar till BF. Om en timma befinner jag mig hos barnmorskan och hoppas de blir sista besöket. 

Igår kom Chrille hem med en studsmatta, mot min förtjusning. Har man en sån liten tomt som vi har, så tycker ja de är synd att ställa en studsmatta som tar upp halva gräsplätten men de tyckte inte han. Selma har fått försmak av Lucas och Majas matta och älskar att hoppa på den. Så Chrille tyckte att vi också skulle ha en. Jag resonerade som så att bara för att ett barn har de ena eller de andra så kan man inte köpa samma, för att Selma tycker de är kul. Men han vann den här "fighten" och nu står mattan på plats. För att säga vad som är bra med den, är att man har koll på barnet. Där i kommer hon inte långt, den kommer förhoppningsvis vara rolig i flera år och ja, de viktigaste av allt är ändå att hon älskar den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback