magknip

Aldrig mer vindruvor, inte så länge jag ammar iaf. Ida varnade mig, lagom tills man smällt nästan hela paketet, då jag skickade en bild. Googlade sen och just vindruvor och andra livsmedel ska man visst passa sig för om man inte vill ge bebisen magknip. 

Sagt och gjort, natten blev därför sådär. Vilma kom bara (tillslut) till ro på mitt bröst så jag satt och halv sov hela natten. Tur Chrille är hemma iaf och Vilmas mage blivit bättre på morgonen. Förns då kunde jag lägga ifrån mig henne och vi tog en lång sovmorgon. 
Annars har dagen varit bra. Selma och Chrille har bakat kakor som vi fikat på, tagit en promenad till lekparken/ skogen och bebis gosat. 
Nu har vi ätit god middag och när Selma lagt sig, är de dags för ytterligare ett avsnitt eller två av Farang, så spännande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback