myror i brallan

Imorse när jag vaknade så kände jag bara "nej inte en gravid dag till i mitt liv" så less att en tår rann ner för min kind eller två. Men de var ju bara att bita ihop och sluta larva sig. Dock har de varit en slappar söndag, iaf till en början. Låg en timma i badet efter frukost. Sov middag med Selma i hela 2,5 timma. Upp och satte mig på soffan du kände sen bara att nej nu måste jag göra något. 

Chrille trodde jag hade slagit mig när jag sa att vi skulle ut och gå och gå i backar. 
Annars är jag den som knappt orkar gå från soffan till köket. 
Hur som, upp och ner från backen fem gånger, promenad genom skogen, runt hela området och så avslutade vi i lekparken. När jag kom hem så dammtorkade jag hela nedervåningen. 
Nu för vi vänta och se om mitt ryck ger resultat. Troligtvis inte men jag fick myror i brallan för första gången på väldigt länge. 

Idag kändes de som höst ute föresten. På med tunn mössa, galonbyxa och stövlar på barnet och så duggade de till och från. När vi kom hem så blev de soppa och macka till middag. Som sagt, riktig höst feeling på den här dagen, men inget mig emot. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback