vecka 39

Imorse vaknade jag med förvärkar delux. En alvedon och ett varmt bad senare så gick de över efter en timma eller två. Samtidigt så vill jag inte att de ska gå över, utan att de ska sätta igång. Men ändå är de så skönt när de släpper. 

Såhär ser dagsformen ut i V.39 smidig tjej. 

På mig har jag idag mitt nya linne, resten av kläderna jag beställde var för stora. Haha kan ni tänka er. Byxorna var så breda att de hade fått plats en till tjockis i dom och tröjan hade jätte långa armar. Typiskt. Men linnerna får jag ta och behålla, resen byter jag nog ner mig en storlek. Härligt, de var inte igår. Haha! 



Kommentarer
Postat av: Li

Jag bara längtar efter några värkar eller sammandragningar. Är så less på detta och tänker att iaf några förvärkar borde visa tecken på att det snart är dags... men nada 😫 Iof kände jag ingenting förra gången heller förens det drog igång på riktigt. Hoppas för båda våran skull att vi har det överstökat snart :)

Svar: Ja visst är de jobbigt nu i sluttampen! Men så var de för mig sist med, inga känningar alls förns när de väl var dags. Så de är bara att vänta in tills stunden är inne fast än de bokstavligen suger 😅
Linn

2017-08-02 @ 20:54:02
Postat av: Idis

Så fin är du!

Svar: Du är fin ❤️
Linn

2017-08-03 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback