ner med julgranen

(null)

Vad skönt de var att ta ner granen som tidigare stod där 👆🏻 
Lika mycket som jag älskar att ta fram den, älskar jag att ta ner den. 
Lite annat julpynt åkte också ner idag, dock får stjärnorna i fönsterna samt utebelysningen sitta kvar ett tag till. 

Idag åkte vi som sagt och handlade, precis som många andra. Folk armbågade sig lite fram bland hyllorna. Alla skulle såklart nyårs shoppa. 
Vi har annars bara tagit de lugnt hemma, ätit fredags tacosen, kollat på film och jag åkte till posten och hämtade lego förvaringen jag bloggade om tidigare. Allt fick precis plats i lådorna. 
Nej, nu är de dags för oss att sova. 
Imorgon är jag själv med tjejerna hela dagen lång, Chrille jobbar nämligen heldag plus natten. Som tur är kommer mamma över och sällskapar en stund. 

Godnatt på er :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback