fredag

Hej! 


Idag kom vi iväg en sväng på förmiddagen. Åkte och hälsade på mamma på jobbet sen tog vi en sväng i moraberg och shoppade lite grönt på plantagen. Bla ett nytt träd som står i vardagsrummet, där vi tidigare hade ett olivträd. Jag klarade inte av de där olivträdet en dag till. Man behövde typ bara titta på de så tappade de massa blad. Så jag tröttnade helt enkelt på att dammsuga upp blad flera gånger om dagen. Nu står de på nedervåningen, där är de svalare än här uppe precis intill brasan. Så hoppas de klarar sig bättre där en stund. För så fort de blir mildare ute så åker de ut igen. 
De blev även en sväng på Lindex och i lite andra butiker. Dock slog jag bara till på mössan (som jag bloggade om igår). Stog med alla plagg i handen påväg mot kassan sen tog jag mitt förnuft till fånga. Ungen behöver inte mer kläder just nu. Hinner knappt använda de som finns. Så därför är de roligare att shoppa på oss nytt när sommar kläderna kommer. För där vet jag att de kommer behövas fyllas på med klänningar och liknande. 
När vi kom hem så låg dessutom nya tightsen i brevlådan, så de blev ett par tights ändå. 

Nu inväntar jag middag och sen blir de bara mys kväll i soffan. Ha en fortsatt bra fredagkväll :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback