helgen

God morgon! 


De hör inte till vanligheterna att de ekar tomt här inne i två dagar, men har haft fullt upp. De hör heller inte till vanligheterna att man vaknar innan barnet men så kan de gå när man somnar så tidigt numera. 

Och så var de måndag igen och helgen är förbi, men de har varit en bra helg. Framförallt lördagen. Dock blev den inte som vi först planerade, men den blev minst lika bra för de. 
Vi lämnade Selma hos mormor och morfar på förmiddagen. Sen åkte vi till stan där jag hade ett frisörbesök som väntade. 
Tre timmar senare så blev jag klar. Håret kapades en decimeter och känslan över att få hela håret slingat är så skönt, känner mig jätte fräch i håret nu. 
Sen var preggot trött och Chrille var inte sen med att nappa på min ide. Vi beställde hem massa små libanesrätter från Miramar och åkte hem. Hade en jätte mysig kväll, bara han och jag. 
Igår hade man dock hoppats på sovmorgon, när vi ändå hade barnvakt. Dock så fick jag ställa klockan. Hade fått ett jobbpass så igår var jag på jobbet mellan 10-17. Hoppas på att få jobba nån helg då och då nu innan nästa barn kommer. 
Efter jobbet så plockade Chrille mig som var hos sin pappa, vi åkte sen dit för att äta middag och kom hem lagom tills de var dags att lägga sig i sängen. 

Måste säga att jag inte är van med att vara borta från Selma såhär mycket. Detta är de längsta hittills. Har saknat henne hela tiden samtidigt som de var skönt med egentid. Dock slår inget den känslan när vi hämtade henne hos mamma igår, hon sken upp som en sol och sprang mot oss och kramade oss. Blev så varm i hjärtat. 

Dåligt med bilder under helgen men här är vår mat i lördags, hade inte tackat nej till detta idag igen. 


Kommentarer
Postat av: I

Sinnes mat 👌🏻

Svar: 🙌🏻🙌🏻
Linn

2017-02-27 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback