när man gör ett fynd

En dag med sol utanför fönstret. Härligt! 

Just nu ligger vi och drar oss i sängen och ska snart upp och äta frukost. De är ju bara så mysig att just ligga och dra sig, de tycker både jag och S. 
Gårkvällen blev lite annat än vi är vana vid. Efter att våra köpare av vagnen varit här och köpt vagnen så var de vår tur att sätta oss i bilen och köpa något. Jag hade sett en annons på en Facebook sida och jag var bara tvungen att åka in till Södertälje och köpa den. De var en bildvd med två skärmar, vi har kollat på en sån och tänkt köpa en till fjällenresan för att underlätta lite för hela familjen då Selma inte gillar att åka bil. Ynka 100kr fick jag köpa den för och den kostar betydligt mer i butik, den fungerar perfekt och jag är så glad för att jag hann först på annonsen då de var flera intresserade. Eftersom klockan blev så mycket så hann vi inte med nån middag hemma, så vid 19.30 då Selma vanligtvis brukar nattas sitter vi på McDonalds och Selma får sin första happy meal. Som hon njöt! Hon i stort sätt lensade den där boxen! 

Igår kom nya hängselbyxorna, dom passade perfekt. Hon satte även på sig pappas mössa för att höja upp sin outfit en aning. Så söt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback