ny gravidvecka & vagntillbehör

Fick precis en notis från min gravid app att jag nu befinner mig i vecka 16. De är ingen myt att de går fortare med barn nummer två. 

Här hemma yr snön utanför fönstret och vi har inga planer på att gå ut idag. Chrille slutar nu jobbet och kommer snart hem. Imorgon jobbar han bara till 13 sen tar han helg. De ser vi fram emot nu efter ett par intensiva jobbdagar och vi knappt sett varandra. 

Vi vaknade föresten precis upp från en middagsvila båda två. Eftersom mitt vardagsrum är fullt med vagnar (känns de som) så stoppade jag ner Selma i en och körde henne över tröskeln tills hon somnade. Jag själv var så trött så jag ville verkligen sova så därför testade jag den metoden och de funkade bra. Idag kommer en köpare och vi blir av med britax vagnen sen ska den nya ut i förrådet. Just nu är de som sagt vagnar och dess tillbehör överallt. 
Och på tal om tillbehör så har jag en suflett och handtagsskydd påväg hem till mig. 
Tänkte pimpa den nya vagnen lite med handtagsskydd i "skinn" och en grå suflett istället för svarta. Suflett till bebisen köper jag sen, tyvärr kostar de skjortan så de köpet spar jag tills de närmar sig :-) 


Kommentarer
Postat av: Li

Skönt att du känner så. Jag tycker tiden går så otroligt sakta nu jämfört med första barnet. Kan ju iof vara för att jag mår ännu sämre än förra gången. :(

Svar: Ja de är säkert därför 👆🏻 jobbigt.. . Hoppas de vänder snart ✊🏻
Linn

2017-02-22 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback