pappa- gris

Idag kom äntligen pappa hem, alltså Chrille. Man märker rätt tydligt att just pappa är stor favoriten hemma just nu. Eller hon tyr sig lika mycket till oss båda, både Chrille och jag får mata, byta, natta, båda får pussar, kramar och massa kärlek osv de spelar ingen roll men hon säger pappa hela tiden. Igår pekade hon på en tavla på Chrille och henne vi har nere i hallen och sa pappa. 

Igår kväll när jag skulle natta så sa jag "kan du säga mamma?" till svar fick jag pappa. När hon vaknar på morgonen så letar hon efter sin pappa och pekar på hans sida av sängen. Igår när Chrille började sent och skulle till jobbet så vinkade vi till honom genom fönstert och hon grät sen efter honom, de har aldrig hänt innan. 
Vi brukar FaceTimea en snabbis på dagarna medan Chrille jobbar och hon skiner upp som en sol och pussar skärmen och vinkar. Mamma säger hon också men hon är väldigt sparsam med att säga just mamma. Men visst är de härligt, främst för Chrille. De märks att han tycker de är så kul. Såklart. Det är så underbar att man får så mycket tillbaka från henne just nu. Här om dagen blev hon 16 månader. Jisses vad tiden går. 


Kommentarer
Postat av: Äggprutten

🙌 när man ser kärleken från sina barn till deras pappa så blir man ju faktiskt lite mer kär i sin partner 😊

Svar: EXAKT 👊🏻😎😘
Linn

2017-02-08 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback