en dag på hemmaplan

Idag har vi haft en slappar dag hemma och tänker fortsätta i dom spåren resten av dagen. 

Selmas pyjamas är fortfarande på och jag går runt i onepiece. Medan Selma sov middag i 1,5 timma så kollade jag två avsnitt av skam. Har bara nått avsnitt kvar innan jag plöjt igenom alla 3 säsonger och måste säga att sista säsongen är riktigt kass, tyvärr men visst kollar men ändå. 
Tvättmaskin nummer två är igång och de är väl de som händer och att vi leker med Selmas leksakerna på vardagsrumsgolvet samtidigt som jag sneglar på sex and the city som går på tv just nu.

Till lunch blev de omelett. En snygg än, jag lyckas aldrig få till en fin omelett men denna blev helt perfekt. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback