glad mamma

Ute håller man ju på att blåsa bort! Läskigt när man känner hur vinden tar tag i bilen på motorvägen och ser hur träd blåst ner på vägarna. Nej såna här dagar håller man sig helst inne. Men nu är vi hemma. Har varit och handlat och hämtat ut paket. Selma fick en ny mössa. En ordentlig sådan som passar perfekt veckan i Vemdalen. 

Jag hämtade även ut en ny Eos lampa. Jag hade verkligen sån tur, i oturen. 
Som jag bloggade om tidigare så saknades insatsen till min andra lampa jag beställde. Företaget kunde inte skicka ut ny insats då de skickandes ihop med lampan. Bad mig returnera lampan som jag hade, men jag hade gjort mig av med kartonger mm som behövdes för retur. Så de skickade därför ut en helt ny lampa. Så nu har jag tre stycken var av en som blev helt gratis. 
Nu hänger den i sovrummet och de grå fjädrarna blev fint ihop med grå säng. 
Tänkte visa er sen, jag har bara blivit så dålig på att fota just nu. Så mycket annat som tar ens tid och energi men snart så :-)


Kändes nästan som man vann på lotto när man fick hämta ut en annars så pass dyr lampa på posten 🙌🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback