inte värt

Då sover Selma middag och Emma är påväg hit. Bra kombo tycker jag! 


Annars kan jag meddela att de där vattnet inte direkt var någon succé. Då menar jag ang de jag skrev om igår, att testa ge barnet vatten istället för välling på natten. Hon köpte de helt enkelt inte. Jag testade även att lägga henne mellan oss och se om hon kom till ro i vår säng. Nej, så en välling gavs och hon var helt klart hungrig. Nu lägger jag väl detta åt sidan och inser att hon slutar att vakna hungrig på nätterna när hon är redo. Hellre ger jag en flaska som tar mig 2 minuter än att hålla på med genvägar som bara slutar i gråt. 
Japp denna historia blev kortvarig men varför hålla på egentligen? Så jag ger upp efter en natt, haha. 




Kommentarer
Postat av: Ida

Vi gav också upp haha, han äter välling fortfarande😂🙈

Svar: Haha ja men man ger lixom upp väldigt fort 😂 Yolo 😎
Linn

2017-01-03 @ 13:28:31
Postat av: Lucas mamma

Ja men låt flickan tutta i sej en å annan flaska :) är övertygad om att hon är lite kvällshungrig (like i am) hihi

Svar: Haha hon har ärft de av dig tror jag 🤓😍
Linn

2017-01-03 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback