lördag

Två bra nätter på rad utan varken mat eller mardrömmar. De känns som att Selma varit inne och tjuvläst min blogg. Läst inlägg om en gnällig mamma som är trött på att skaka vällingflaska och trött på att barnet håller än vaken med sina mardrömmar. 


Imorse tyckte vi iaf lite synd om Chrille som skulle ge sig upp till jobbet, ut och skotta fram bilen i kylan. En annan låg kvar under sitt varma duntäcke och vaknade inann Selma. 
Dagen har fortsatt varit lugn, Malin var över ett par timmar och jag ställde mig och stekte pannkakor till lunch. Trodde Selma skulle gå bananas över sin tallrik med pannkaka, grädde, blåbär och banan. Hon pillade dock bara ut alla blåbär och smörjde in sig själv med grädden både på kropp och knopp. Så därefter blev de ett bad! 

Nu ligger vi på soffan och Selma tar sin andra nap, hon sov bara en kortis tidigare mitt på dagen så låter henne sova en stund till, sen väcker jag henne så hon kommer somna ikväll (annars väcker man aldrig barn som sover, haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback