natti

När man varit ute största delen av dagen och känner att man är sådär härligt trött efter en dag med massa frisk luft. Barnet sover och jag är nyduschad och ligger redan i sängen. Den känslan är så skön. 


Imorogn ska vi faktiskt ställa klockan, de hör ju inte till vanligheterna. Men imorogn vågar jag inte chansa på att Selma vaknar tidigt då hon idag choklade med att ge mig sovmorgon till 9.30. 
I morgon är de iaf dags för oss att åka hem till Elina för en mammaträff. Dom har flyttat till hus i Enhörna så de ska bli kul att se hur dom bor, även Maria och Molly ska med. 
Efter mammaträffen så åker vi hem till Chrilles syster Carla och träffar henne och barnen. Så full fart hela dagen. 

Jusde. Bara för jag var så "upprörd" i inlägget under över att de saknades en uppsägningsanordning till min nya lampa. Så har jag såklart fixat en egen, ett bevis på att jag hatar att vänta! 


Kommentarer
Postat av: Ida E

Jag ska oxå med Hahahahah moahshahaha

Svar: Du är alltid inkluderad🤓😎❤️
Linn

2017-01-04 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback