och så var även jag "fast"

Idag var vi ute på promenad med Maria och Molly. Selma sov i vagnen hela promenaden och vaknade lagom tills vi var utanför dörren. 

Tror Selma varit inne och tjuvläst min blogg igen, skämt och sido. Igår somnade hon 19.00 och de var precis vad jag hade hoppats på. En film åkte på och snabbt av, den var inge vidare. Vad skulle vi se nu? Jo, SKAM. Alla pratar om den serien, den tar över min insta och Facebook, mitt liv och då hade jag ännu inte sett den. 
Sex avsnitt plöjde vi igenom, konstig, inte bra, inte dålig men den hade absolut något som gjorde att man bara ville se nästa avsnitt. Tror de kan bli ett par till redan ikväll beroende på när barnet somnar då. 
Ibland somnar hon vid 19, ibland mellan 20-22 och ibland ännu senare. Trotts de så sover hon samma nap varje dag. Men ibland har hon väl mer energi än andra. 

Idag har jag hållt henne sysselsatt med "lite" bollar och lego. De är just nu överallt och jag har att plocka sen men Selma tycker de är kul :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback