tårar

Inatt var en jobbig natt med mardrömmar. För Selmas del alltså. Hon var otröstlig till och från och jag och Chrille kände oss tillslut hjälplösa. Samtligt fick jag den där känslan... "vad vill du mig? Sluta gråta nu" ja man blir ju faktist less tillslut med så lite sömn samtidigt som jag tyckte synd om henne då hon verkade så rädd mellanåt. 

Vi var därför SÅ nära på att ställa in dagens planer men vi kom tillslut iväg. 
Mitt barn har varit snäll idag, när hon sov. Haha. Nu på kvällen är hon sitt rätta ja så de är skönt att se, hon behövde ta igen den dåliga nattsömnen med att sova sig igenom halva mammaträffen samt bilvägen hem. Håller tummarna på en bättre natt, inatt helt enkelt. 

Föresten så måste jag meddela att den här kylan är fruktansvärd. Gillar snö och ett par minus men kväll visar termometern -17 grader här i Gnesta. Vi eldar på för fullt och har inga planer på att gå ut i helgen då de ska bli ännu kallare, brr. Så vi får hålla oss inne helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback