töa bort

Idag var vi ute på en promenad med Malin. Vi avslutade i lekparken men de blev inte långvarig. Selma var hungrig så de blev en flaska i vagnen innan vi var hemma. Hade förhoppningar om att hon skulle sova hela promenaden men de sket sig. 

Annars måste jag säga att jag gillar att de är mildare ute nu och att snön börjar töa bort. Visst är de fint och mysigt med snö men de är nästan omöjligt att ta sig fram med vagnen och vi gillar att vara ute en stund om dagen. 
Snö får vi i fjällen sen så den får gärna försvinna nu. 

Håller tummarna på att Selma sommar tidigt ikväll. Jag är så laddad för att lägga mig nere på soffan och titta på film med täcket på. Kanske till och med se två i rad. En sån dag är de idag :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback