bäddat & börjat packa

Igår hämtade jag ut bebisens täcke och kudde på posten. De var verkligen i de minsta laget, hade som sagt inte detta till Selma (som passar en vagga) visste knappt om att de fanns så smått. Utan hade filt sen såklart täcke och kudde passande en spjälsäng när de var dags för de. 

Hur som helst fick bebis och Selma så fina påslakansett av mamma så därför var jag tvungen att inhandla passande täcke och kudde. Så idag har helt enkelt vaggan bäddats. Den ser ut att tillhöra en docka och för att inte tala om de små plaggen jag börjat packa ner i BB väskan. Eftersom vi snart går in i V 37 så kände jag att de var dags att börja packa och planera vad som ska tas med i väskan. Lite hygienartiklar till mig samt filtar, babynest och bebisens första kläder är nu framtagna. Ska inhandla lite godis och dricka sen, lägga ner kläder till mig. Ja de är väl de? 
Minns inte vad jag hade med mig sist, säkert massa onödiga saker. 
Nu ska vi sen bara ut i förrådet och leta fram babyskyddet och ja, plocka ner allt och koka nappar. Sen är vi så redo man kan bli, då får de bara hända när de händer dvs. Jisses vad rädd jag är för den dagen. Hoppas den dröjer med att komma! Samtidig så får de ske imorogn, så har jag detta över. Men nä, den får dröja ändå. Så kanske, bara kanske jag blivit ännu mer less på att vara gravid och känner mig mer redo för vad som komma skall. Aj! 

Nu är de dags att sova. Ställa klockan, för imorgonbitti går bilen mot Kålmorden där vi ska spendera dagen med Ida och familj. 


Kommentarer
Postat av: Marre

De kommer gå kanon bra för du är grym LF 👏🏼👏🏼👏🏼❤️

Svar: Du är bra go du Murre marre ❤️
Linn

2017-07-17 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback