en sommardag

Nä hörni, dagar som dessa 👆🏻 är vi tyvärr inte bortskämda med. 

Första riktiga sommardagen på länge nu känns de som, från morgon till kväll. Vi utnyttjade den väl genom att vara ute hela dagen mellan 10-19. Bra dag Chrille prickade in att vara ledig på också. Nu kanske han har laddat upp med lite energi för att orka köra två långpannor i rad. Snart är de semester också, vi längtar tills att ha honom hemma. 

Vår dag började iaf med att vi packade bilen och åkte till stranden. Klämmingsbadet hade vi inte besökt sen förra året så såg fram emot att spendera dagen där. Dock blev vi inte långvariga. De blåse tyvärr på tok för mycket så Selma fick leka i sanden och bada, sen åkte vi hem igen. På vår baksida var de dock desto varmare. Åt upp vår picknick hemma istället. Sen har högtalaren gått varm med musik hela dagen, ätit gott, Selma tog en två timmas lång vila. Då la jag mig på en filt och vilade jag med, medan Chrille (som aldrig kan sitta still) klippte buskarna, han har även klippt gräset och rensat rabatten. Inget mig emot dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback