middag hos oss

Godkväll på er! 


Slänger in ett inlägg såhär innan dagen tar slut, i vanlig ordning. 
Just nu sitter jag och bloggar från balkongen. Så skönt ute, så man får passa på. Extra mysigt är de här ute då markisen kom upp idag. Blir en helt annan känsla att sitta under tak. Skulle fota här och även i vardagsrummet idag, eller iaf de sistnämnda men såfort jag skulle börja så plingade de på dörren. 
Idag kom mamma och Tompa över på middag och de åkte hem för en stund sen. Tompa hjälpte då Chrille med markisen som var för tung för mig att hålla upp. Chrille lagade god mat i valig ordning. Till varmrätt blev de grillad kyckling till oss tjejer och grillad entrecote till killarna. Chrille hade gjort egen bea till de samt valnötsröra och så massa friterade tillbehör till de. Sen blev de créme brulée till efterrätt, behöver jag nämna att vi är mätta nu? 
Nu ska jag andas in den friska luften här ute en stund till, sen samla kraft för att gå ner och borsta tänderna. God natt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback