tack för igår <3

Vilken mysig tjejmiddag de blev igår hos Ida. Tjejsnack och gammalt fjortis spel made by me (som jag gjorde till min tjejmiddag när jag fyllde 22 år). Hittade de i gömmorna så de spelade vi igen, fem år senare. 

Ida bjöd på massor med gott att äta och dricka så ingen var hungrig när vi gick där ifrån. Kvällen gick på tok för fort, vips så satte sig tjejerna i min bil och jag körde ner dom till tåget. De skulle vidare ut och dansa medan en annan skulle hem till sängen. 

Såna här kvällar är verkligen så uppskattade nu när man har barn. Att bara få umgås med sina vänner utan att ha ansvar över barn(en), prata skit och äta gott. De är guld värt! 


Kommentarer
Postat av: ❤️Ida

Tack❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Linn

2017-07-16 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback